Buďte v bezpečí aj za letných daždivých dní. Technológia Shark Skin a široké blokové drážky odvádzajú vodu z dezénu, čím sa účinne znižuje riziko aquaplaningu. Navyše, inovatívne Aqua-Twist Sipes odvádzajú vodu z pneumatiky, čo vedie k zvýšeniu priľnavosti na mokrých a klzkých cestách.
Vychutnajte si dlhú cestu s novým RainSport 5. Novo vyvinutá zmes behúňa zaručuje nízke opotrebenie a tužšie ramená zabezpečujú rovnomerné opotrebenie. Optimalizovaná konštrukcia dezénu zaisťuje rovnomerné rozloženie tlaku na kontaktnej ploche, čo vedie k vyššiemu počtu najazdených kilometrov a vynikajúcemu hluku.
Vychutnajte si každú jazdu na novej úrovni športovosti na suchých cestách. Vďaka tuhšiemu základu, špeciálne navrhnutým širokým stredným rebrám a zosilnenému vonkajšiemu ramenu táto pneumatika skutočne poskytuje stabilitu v zákrutách, vynikajúcu reakciu riadenia a kontrolu pre maximálne potešenie z jazdy - nech príde dážď alebo pekné počasie.
Pneumatiky s vysokou priľnavosťou za mokra (stupeň A alebo B) majú na mokrej vozovke kratšiu brzdnú vzdialenosť, a sú preto za dažďa bezpečnejšie. Rovnako ako pri palivovej účinnosti sa nepoužíva trieda D a neplánuje sa ani používanie triedy G.
Pneumatiky zodpovedajú až za 20 % spotreby vášho vozidla. Pokiaľ teda chcete dosiahnuť nižšiu spotrebu, mali by ste zvoliť pneumatiky s vysokou palivovou účinnosťou. To so sebou prináša aj nižšie emisie CO2. Záleží pri tom na valivom odpore, teda energii stratenej pri otáčaní pneumatiky. Čím je valivý odpor nižší, tým menej energie sa stráca a tým nižšia je spotreba paliva aj emisie CO2. Rozdiel medzi pneumatikou triedy A a pneumatikou triedy G môže byť až 6 litrov na 1000 km.
Ide o vonkajší hluk vydávaný pneumatikou a meria sa v decibeloch. Čím viac čiernych pásov na štítku, tým je pneumatika hlučnejšia.
Súbory cookie používame na zaistenie čo najlepších skúseností používateľov s používaním našej stránky. Kliknite sem, ak potrebujete viac informácií alebo ak chcete zmeniť nastavenia súborov cookie.